2011-02-05
 17:24:42

Lördagsaktiviteter i stan

 

Yakiniku är nog min favoriträtt. Åh det ramlar sönder i munnen.
Hur har min lördag varit då? Tackar som frågar. Ledig och skön.

 

Även om jag är mer sugen på träning än vin, så behöver ju inte det ena uteslute det andra. Efter en dag på stan (där jag lyckades få Håkan att besöka Louis Vuitton butiken med mig) så var vi väl värda ett beök på Riche.

 

 

 

Nu ska mannen laga sushi. Jag hjälper naturligtvis till. Men någon måste ju uppdatera min blogg, och det faller ju sig naturligt att det blir jag.

 

Trevlig kväll gott folk.

 


Anna

snygg karl du har gumman... :P ni kommer få sjukt fina barn (ja för du är ju sjukt snygg också)...du verkar verkligen leva det glada livet. :)


Anna

snygg karl du har gumman... :P ni kommer få sjukt fina barn (ja för du är ju sjukt snygg också)...du verkar verkligen leva det glada livet. :)


Frida

Tack snälla söta du! Jaa jag försöker att leva det glada livet så mycket jag kan. Jag skulle inte ha problem att roa mig i den här staden om jag var rik :-) hoppas du mår bra fina du! Kram


Yohanna

Ni verkar ha så hiiimla skön inställning ni två tillsammans & har mkt vardagsnjutning när ni är hemma samtidigt :) Det gillar jag!!



PUBLICERAT: 2011-02-06, 15:53:54 | URL: http://maiplu.se
Frida

Tack Yohanna, det värmer att du skriver så. Vi är rätt bra på att hitta på saker tillsammans och se till att lyxa till det i vardaslivet, utan att det behöver vara så krångligt. Bara en sån sak att träna tillsammans är ju jättemysigt! :)



PUBLICERAT: 2011-02-07, 13:38:08 | URL: http://fridadanielsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: