2011-02-28
 21:21:23

lite klass, tack!

Idag kommer äntligen min sambo hem från mellanöstern. ÄNTLIGEN får jag lagad mat och blir ompysslad igen. Det är som att bo på hotell, fast alltid vara hemma.
Jag övervägde att smörja in mig med brun-utan-sol idag bara för att jävlas, det luktar ju så illa. Men då kanske jag inte får några presenter, så nu har jag bakat bröd och ska göra te lagom tills han kliver in genom dörren.


Dagens CHOCK

Händelse på tunnelbanan mot Ropsten.
Alkis sätter sig bredvid ung söt tjej. Han stinker sprit ända in i vagnen bredvid. Hans alkis-fru springer förövrigt runt och samlar slantar bland passagerare.
Alkisen frågar tjejen från Lidingö (ja, hon sa till mannen att hon kom därifrån) om hon vill köpa billig sprit.
...stackars tjej... tänker jag.
Men dra mig baklänges, hon säger JA!
De byter nummer med varandra och hon lovar att höra av sig.

Hallå, Lidingöungdomar!
Har ni ingen klass?
Vad hände med att stjäla mammas champange och pappas Calvados?

Skärpning!
Till och med en sköldingebo vet bättre!



OBS. Personerna på bilden har ingenting med texten att göra.



Lina

hahaha jaa! eller mammas martini bianco och blanda med päronsoda... mums.


Fröken Jergman

Du skojar?? Jag dööör av skratt!



PUBLICERAT: 2011-03-03, 12:53:38 | URL: http://scenbloggen.com/frokenjergman/
Thowe

Hahahahaha! Gillar din blogg, håller på att kika igenom den, eller rättare sagt, ditt sätt att skriva :)



PUBLICERAT: 2011-03-03, 15:37:08 | URL: http://iputlovefirst.spotlife.se
Frida

sv: Kul att du gillar bloggen! det glädjer mig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: