2011-02-20
 14:07:03

Istället för PT

 

Kvinnan på bilden är min personal shopper, fast hon inte vet om det tror jag. Varje gång vi umgås så shoppar jag saker jag inte hade vågat göra om inte hon var med. Och det är SÅ BRA! Min garderob chockar med annat än svart och vitt.

Här om veckan tränade jag på att shoppa som Lina, fast själv. Det resulterade faktiskt i en indian-väst från H&M. Eller något liknande. Jag fick till och med GODKÄNT av henne. Underbart! Snart kanske jag kan stå på egna ben?

Jag gjorde ett tappert försök att ta en bild på mig med västen på. Men det resulterade bara i en såkallad egobild..?


 

Thanks Lina, for pimping my garderob up!

 




Lina

Haha, med tanke på hur lite jag tränar så har jag ju sjukt mkt tid till shopping! :) puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: