2011-02-27
 19:05:07

Bikten


Jag var absolut inte lika snygg när jag kom hem igår natt som jag var när jag gick ut. Så var det med det.

Nått glas vin, jag ska abolust inte gå ut och klubba, det blir inte sent. Framför allt INTE klubba.

Det kom min vänstra hjärnhalva överens om med min högra hjärnhalva.

Men slog klockan tolv. Vitt vin, blev rött vin som blev bubblor. Sen blev Söder Gärdet som blev Stureplan som blev East som blev The Lab.

NU KÖR VI!
Sa vänstra hjärnhalvan och högra hade inte en chans att hänga med. Vi gick all in hela kvällen.
Vi var kung.

KUL hade vi!
Det ska jag inte sticka unde stolen med.

Men imorse....
... Oh.... my..... god.... jag är för gammal för sånt där!


Inget av det jag hade tänkt blev av.

Nästa gång. Ja, för det BLIR ju en nästa gång, vare sig jag vill eller inte. Men då ska jag dricka mitt vin med tops.
Sakta
Och säkert.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: