2011-02-26
 09:36:10

Back on track


Åhåå, så skönt att vakna i sin egen lägenheten, i sin egen säng. En sambo kort visserligen, men det visste jag ju.
Shit, huvudvärk, jag är bakis, va min första känsla, men vid närmare eftertanke så måste det ju vara omöjligt eftersom ingen alkohol har förtärats. Det kanske bara beror på att jag är:
1. Trött
2. Trött
3. Trött

Jag ska ta mig till gymet, köra ett styrkepass och sen lyxa till det med MANIKYR! Nu när jag äntligen har fått långa naglar OCH pengar på kontot så känns det som ett ypperligt tillfälle att piffa till mig.
Endast en gång tidigare i mitt liv har jag gjort mainkyr, då på flygplatsen JFK i New York. Supersnabb, superbillig.

Woho vad jag ser fram emot att få aningen kvinnligare händer.

Efterbild lär komma!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: