2010-09-01
 20:48:09

Kleptomani delux

 

Jag blev så lycklig när jag upptäckte det här på jobbet idag. Mina kollegor känner mig.
Jag är redaktionens egna lilla kleptoman. Alla lösa föremål tar jag gärna med mig.
Dock utan att jag tänker på det.

 

Vi har haft dussintals med pennor i redigeringsrummet. Dem försvann mystiskt.
Mina vänner tejpade då fast STORA långa lappar PÅ pennorna där det stod "TILLHÖR REDIGERINGEN"
Likt förbannat hittade jag dem i min väska på tunnelbanan hem.

 

Nu har dom börjat binda fast alla lösa föremål på jobbet.

Smart!


Johanna

hahahaha... galet!! Underbart med humor på jobbet! Å sluuuuuuta nu att "ärligt sno" som jag brukar säga ;)



PUBLICERAT: 2010-09-01, 21:43:10 | URL: http://maiplu.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: