2010-03-04
 11:46:23

Happy birthday Frida

I februari firade jag 2 år på SVT i Uppsala.

 Även fast jag fortfarande bara är en simpel vikarie så känner jag mig
nästan lika viktig som de anställda. Varför då, kan man fråga.
Jo!
För jag har fått en jobbjacka.
TA TAAAAAA!

Den är 14 storlekar för stor, men det gör inget. Jag älskar den ändå.
För den är min min min min!

(Sen att alla andra på redaktionen också fick en jacka, hör väl inte till saken..)


Lina

fiiin! så konstogt det där, samma på mitt jobb. så fort vi får kläder som t-shirts hoods och jackor så kommer de i tjejstorlekar att endast passa anorektiker med mankhöjd ala ett päron eller grabbstorlekar på 2.05 och ölmage...

lika svårt att välja varje gång- banta och krympa eller ta ännu en öl?


Frida

Ta ännu en öl, utan tvekan. Alternativt vin.

Det är ju bra att det iallafall finns mini-tjej storlekar. Här finns det bara herr. Jag tror inte svt vet att det även jobbar kvinnor på företaget.


Sara

Du ser ut som en liten flicka som fått låna pappas jacka.


Malin

Fasen va nice! Å du ser så otroligt liten ut! Eventuellt lite vin här på lördag. food and vin. Ja återkommer om en lägesrapport om detta imorgon eller på lördamorron. puss



PUBLICERAT: 2010-03-04, 22:54:49 | URL: http://charmig.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: