2010-03-19
 16:37:50

Dagen Hårfön?

Här kommer ett inlägg - direkt ifrån Orminge centrum i Nacka.
Jag har aldrig varit här så det är sååå spännande.
Eftersom inte ett endaste café syns till så
hänger jag med alla kids på Pressbyrån och äter en grillad korv.

Vad gör jag här då?
Jo! Jag ska få en extreme hair makeover av en duktig frisör som såg att mitt
hår bara kunde bli bättre. Jag lägger mitt liv i hennes händer och förbereder mig på
att bli ursnygg.


Det har hänt nått fruktansvärt i mitt liv.
Eftersom rykten sprider sig fort så känns det bäst som den rätta informationen kommer
direkt ifrån mig - jag som är involverad i händelsen.

Brott:
Mordförsök i form av dränkning.
Målsägande:
 Min Iphone
Misstänkt:
 Frida Danielsson

Det har alltså hänt igen.
Andra gången på tre månader.
Jag har kastat min mobil i toaletten.
Efter många återlivningsförsök med bland annat två timmars hårföning
och 20 minuter i ugnen så fungerar den.
Jag ber en bön om att den kämpar vidare.
Gör de ni också är ni snälla.

Mot frissan.
Pimpa my hair!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: