2010-01-19
 22:06:44

Hello 70's

Come and get me 70's

Jag tror på ett par tokgröna, höga jeans till våren. Gör inte ni?
Jag tror däremot att jag kan behöva några glas vin i kroppen innan jag
ska visa mig ute offentligt med dem.
Alternativt flytta till söder.

Min sambo tyckte att jag såg ut att vara 9 år och 120 cm lång i dem.
Ärlighet gillar vi!
Men då har han visserligen bara sett dem via mms.
I verkligenheten ser jag säkert ut som 14 år och 145 cm lång?
Visst?

 

Var hälsad vår. Var hälsad!
Jag vill ut i verkligheten med mina byxor.

En nackdel är väl att formerna kommer fram ännu mer i den här modellen.
Så jag kommer antagligen bara koncentrera mig på folk som går bakom och spanar
in bakdelen.

Nu återstår bara en sak ikväll.
VEM ska städa i sovrummet?
Här under någonstans finns en säng.
Eftersom jag är gräsänka i 9 dagar så är det väl min uppgift.
Såvida jag inte intar soffläge ikväll.


Grönt är skönt.


b

otroligt snygga! och du är som vanligt gudomligt vacker. i november fotar du omslag till vår skiva.


Frida

vem? vad? fota? okejrå.


Malin

helt rätt! själv shoppade ja vårskor. Ljusrosa tygisar. niiiice! ska bara vänta ut snön...



PUBLICERAT: 2010-01-20, 23:20:21 | URL: http://charmig.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: