2010-02-05
 16:02:59

I korpilombolo är jag snygg


Vart jag än vänder mig om så kryllar de av vackra människor.
Kvinnor och män.

Men faktum är att snygghetsfaktorn ändras beroende på vilken stad du bor i.
Tio-poängaren i Korpilombolo kan ramla ner på listan och bli en fyra-poängare i Stockholm.
För här är utbutet och konkurrensen större.
Du smälter in. Blir en i mängen. Syns inte. Finns inte.

Ibland står man vid spegeln och gör sig fin inför kvällen.
Och man tycker faktiskt själv att man ser bra ut.
Ja, faktiskt rätt snygg.
Sen när man går ut i vimlet så inser man att man inte alls är vidare fin.
Kläderna är ju inte speciellt inne. Och inte fan kan man sminka sig ordentligt.
Och vad smala alla jävlar ska vara.
Där står man. Med ett vinglas i handen. Och trycker ner sig själv i skorna.
I skorna som är fantastiskt obekväma.

Det som då återstår är att dricka sig snygg och låtsas att man bor i korpilombolo.
För där hade man iallafall varit en tio-poängare.


sussu

Eller om man åker typ till min farmor o deras hemstad i finland där det bor typ 1000 pers o alla går med träningsoveroler från 70 talet haha där känner jag mig skiiiit snygg haha. Neeeej Frida du är en 11 poängare i stockholm me det kan jag lova dig. Du har både snygg stil söt o snygg o härlig självdistans o slank o fin. Nu smörar jag inte utan menar de. Tror många håller med mig pussssssss på dig nu ska jag till mamsen o äta middag o bli lite små lullig på vin


Frida

Söta sussu! Jag vill också ha vin!

Mer vin åt folket! Å länge leve din farmors hemstad dit ska jag flytta! hihi


sara

Vart får din hjärna allting ifrån. På tisdag då dricker vi oss snygga.. Men å andra sidan i Råcksta, där behöver man inte dricka sig snygg.. Men vi gör det ändå.


Frida

Jaaa fan va mysigt de ska bli! Längtar!


Lina

och i helgen behöver du varken vara slank, ha fantatiskt obekväma skor, hippaste outfiten eller sminka dig som en donna. här i linköping är du en exotisk varelse som enligt mig är den bästa och finaste som finns! massa löv till dig sis!


Frida

I fucking Love you!! Längtar till södra breddgrader - LINKÖPING


Johanna & lilla My

Så sorgligt jävla sant! PRECIS så är det man känner sig i Sthlm o andra större städer!!!!



PUBLICERAT: 2010-02-08, 05:10:23 | URL: http://oslagbart.wordpress.com
Askfride

Excellent site!



PUBLICERAT: 2011-11-21, 06:43:02 | URL: http://askfride.blogcheapster.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: