2010-08-19
 10:19:23

Leopaaarrrrrd


Hösten knackar på dörren och det är dags att rycka upp sig.

Jag ska bli en ny människa.

Steg 1 - Träna tre gånger i veckan. 

Steg 2 - Köpa mer skor. Med klackar. Det är fantastiskt kvinnligt.

Steg 3 - Köpa något i Leopaaaaaaarrrrrd!
Det är ett mönster som jag alltid har ogillat. (Hata må vara ett för starkt ord). En gång fanns det en pakt. Thailandspakten som var emot just Leopaaaaarrrrrrrrd. Men pakten, som då hade fyra medlemar, har nu krympt till endast två. Jag och Lina. De andra två har klivit över på den mörka Leopaaaarrrrrd-sidan.
Jag funderar på att göra det också - i form av en sjal.

Jag måste UTMANA mig själv den här hösten!

Lina? Are you with me?



Lina

osams.nu


Frida

Lina, jag tänker ge dig tid att bearbete det här.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: