2009-10-14
 09:28:57

fling

Det snöar ute.
Konsigt.
Brukar det göra de i oktober?


Idag står jag i valet och kvalet att se Bonde söker fru, eller åka till
gymet efter jobbet.
Med andra ord så gör jag vad fan som helst för att slippa gymet.
Så jobbar jag!


Johanna & lilla My

Wow... hörde talas om er vinter. Galet! Här har det varit strålande sol ett par dagar, kallt dock.. 7 grader max.. Men ändock! Men du, vad blev det - gym eller Bonde..? Jag bara skruvade på mig igår, var så sjukt jobbigt å se den rödlätta bonden inte kunna föra normala samtal och ställa frågor.. Man borde väl undra nåt över de man valt ut????!!!


Mallan brallan

jag ska börja träna, efter helgen! hahaha! HUrrudu. kaffe på sönda? kaffe och en bio?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: