2009-11-17
 14:57:20

Jag har bara regn hos mig

Hemma i Stockholm igen.

Jag kan liksom inte bestämma mig hur det känns.
Magen pirrar lite. Men om det är av lycka eller semestern-är-slut ångetst, vet jag icke.
Kanske är det magsjukan som är kvar?

Jag hade dödsångest när vi gick på flyget från Phuket till Bangkok eftersom
det var ett hemskt oväder. Nästan samma dödsångest som jag upplevde under mina två
magsjuka dagar på Koh Lanta.
Jag trodde verkligen att jag skulle stryka med... tack vare lite thai-bakterier.

Hur som helst.
Denna dödsångest som jag hade på flyget, vändes till en fantastisk glädje då vi
till sist klev iland på Arlanda. En nyförlösande känsla. Jag lever. Jag får en till chans.
YES!

Men i taxin hem kändes det inte lika fantastiskt längre.
Det var mörkt.
Det regnade.
Jag e pank.
Alla åker hem till till sig.


 

Tack tösabitarna för i år!

♥ ♥ ♥


sussu

Välkommen hem frida =) Jag såg den där filmen allt för min syster på planet till USA. Fy fan för o försöka hålla inne me tårarna på ett plan jag börja ju grina haha pinsamt. För alla hade varsin liten mini tv o hörlurar så dom som gick förbi undrar väl va de va med mig haha. Hur va de i underbara thailand =)=) Jag ska till stockholm på lördag me några vänner ska se hairspray på dagen sen blir de fest på kvällen. Ska du ut? Vi ska sova på hotell stureplan. Kom dit o festa med oss =) Pussss


Sara

Men åh, vilken snygg nagel du fick med dej hem


Sara

Hej! stackare som blev magsjuk....Hoppas du förutom det har haft det bra. Kommer du hem innan jag och Henke åker? Måste få se kort =)). Kramar


Johanna o My

Välkommen hem! Å brun har hon blivit också! ;)



PUBLICERAT: 2009-11-17, 23:28:03 | URL: http://myjoy.bloggie.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: