2009-07-10
 09:24:48

Vi ni se en stjärna, se på mig!




Den här bilden känns nästan som ett utvik.
Jag blottar mitt sönderslagna ansikte/händer.
Min halva framtand bjuder jag INTE på.

Den ska lagas nu.


money money money...


Sara

Haha. Stackars lilla du!

Du ser ut som en riktigt fighter. Whtach out Välingby!


Ralle

Men darling, vilken jävla kullerbytta det måste varit. Hur många bag in box hade du druckit innan det där hände?


Johanna

Men kära nån?! Det ser ju MINST ut som en misshandel? Kanske 3? Phu! :)


Frida

Ja, min kära pojkvän är glad att han är bortrest och inte behöver känna sig anklagad. hahaha...


larssa

"My head stoped my body from geting really hurt"

Johnny Knoxwille i Jackass 2.

Passar bra tycker jag!



Läk väl



//Larssa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: