2008-10-30
 09:40:43

Sömnbrist och konstiga tåg

Igår var jag kulturell igen.
Sophie Zellmani spelade i Uppsala. Det var väldigt bra men också väldigt sövande.

Jag åkte hem kl 23.09 men landade inte i sängen förren 02.00.
SJUKT sent. Iallafall om man ska upp fyra timmar senare.
Allt detta för att tunnelbanan var sen som faaaaan!

När jag hade väntat en bra stund på centralen så rullade det in ett underligt tåg.
För att garantera mig om att det inte var vinet som spelade mig ett spratt så
tog jag kort. Och det verkar ju som om det var på riktigt.

Undra vad det var för konstigt tåg. Och varför åkte de i tunnelbanan?
(namnlöst) (namnlöst)

"Ingen påstigning"

No shit!


Malin

Ännu en chock. Jag älskar sophie Zelmani!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: