2008-10-31
 10:23:06

Ledig!

Jag sitter i min nystädade lägenhet, med en kopp kaffe, tända ljus och Anna Ternheim som spelar
på min mac.
Jag njuter fullt ut av ledigheten.
Snart kommer en ventilationskille hit och kollar elementen. Efter det ska jag åka till stan och kolla
på vinterjackor på NK (jag har inte bestämt mig om jag ska sälja min nuvarande eller inte...)
Får se!

Kommande i-landsproblem nu då.

TV-festen är på tisdag."Alla är där", som man säger... bland annat dem som jag har sökt jobb hos.
Men då måste jag lova mig själv att dricka hallonsaft hela kvällen ELLER högst två glas vin.

The Roots spelar på Berns. EN MÅNDAG!
Jävla dålig planering folk har alltså. Jag äääääälskar The Roots och skulle göra vad som helst för
att gå på konserten. Då antar jag att jag även skulle kunna gå en måndag..?
Vet i fan hur jag ska göra... men såfort jag sätter på skivan så känner jag "KLART JAG SKA GÅÅÅ!!"

Hmm..

En av alla fantastiska låtar med The Roots



Malin

Jag e i chock...jag hade ingen aning om att du gillade den här musiken!! SYND att de e en månda...annars hade ja hakat på dig!


Frida

jorå för tusan! Jag lyssnar väldigt mycket på rap/hiphop faktiskt. Har du lyssnat på Cunninlynguists? Dem är suuuperbra! Jag var på deras konsert på Nalen! Så jäkla bra alltså!



Nu är biljetterna till The Roots bokat iallafall! ;)

Berns here I come!


Sara

HALLÅ: Ingen TV-fest? Det som är förfest hos Tompa med gitarrhero. kommsi kommsi!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: