2008-11-19
 10:09:55

Nyårsfirande i Paris

Den lilla detaljen har jag glömt att blogga om.

Den 30 december skiter jag och Sara i Sverige och åker till Paris för att fira nyår.
Skumpa och god middagar ska förtäras och sen ska vi skåla in det nya året vid triumfbågen.
Ett nytt fantastiskt år med nya möjligheter!
År 2009

    


Triumfbågen, Louvre, Eiffeltornet!
Jäklar vad det ska plåtas! 

Den 3 januari kommer vi  hem. Då ska jag fortsätta att bada i champange eftersom jag blir
hela 24 år!
Vilken perfekt nyårs- och födelsedagspresent.


sandra

Åhhh Gud vad roligt!!!!! Vad avis jag blir...:)



PUBLICERAT: 2008-11-19, 10:42:32 | URL: http://absolutsandras.blogg.se/
Sara

Igår när jag va på middag hos mina smarta (alltså inte så nära släktingar) lärde jag mig att Paris är den farligaste staden i Europa. Känn på den du! Jag har blivit sååå uppläxad om svarttaxi, tunnelban och okända snubbar som lurar med folk till porrklubbar. Kan bli en spännande resa. Men sååå trevligt. De ska spåna på restauranger och tyckte Mauri området eller nått va de bästa.



Vin, vin, goood mat och lite kulturellt flanerande. Perfekt!Jag änner redan att vi måste åka tillbaka i sommar.


Frida

Wow! Det låter ju jättespännande! Vi valde rätt alltså!

Vin vin och champange säger jag bara!!!

Hoppas vi hittar något ställe att käka på på nyår, de är nästa viktigast av allt!



Fan va kuuuuul!


Rasmus

Paris är wunderbar på alla sätt! Och en fantastisk stad att fota i!



PUBLICERAT: 2008-11-21, 02:18:43 | URL: http://rasmusholm.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: