2008-05-06
 17:04:26

Jag vill ha.

Nu är de faktiskt länge sen som jag shoppade.
Kläder alltså.
Annars känns det som om jag inte gör något annat än att spendera pengar, men det är ju
saker som jag måste ha, inte som jag egentligen vill ha. Så jag kanske skulle
kalla det tidigare för investera istället.
Jag vill ha lite sommarkläder så man känner sig fin, pigg och fräsch!!
Sen måste jag faktiskt sola lite också så jag inte ser ut som ett vandrande lik.

Dock har min vän Robert alias Örjan sagt att jag inte får sola, men jag får väl
helt enkelt hoppas på att han inte läster detta oväsentliga blogginlägg.
Örjan menar att jag kommer att bli rynkig i förtid om jag håller på med "onödigt solande"
men med alla miljoners antirynk-krämer som de faktiskt finns idag, allt från
Dove till Gucci, så borde det ju finnas någon som håller rynkorna borta, även
om jag solar..?

Ja. De tror jag på!


Yohanna

Ett annat bra tips är att Du frågar Din hudvårdskonsult från MK om den nya brun-utan-sol som ska ge superfin gyllenbrun färg!! :) Den smörjer du på var dag i 1v och sedan nån gång/vecka bara :) Annars finns ju cancergrillarna kvar ;) *retas*


Frida

Johanna du kommer att bli en suuuperbra säljare! ha ha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: