2008-02-23
 18:56:36

Materialistiska Frida har vaknat till liv igen.


Äntligen helg!
Jag sitter hos Sara och Malin och försöker vakna till liv efter gårdagens bravader.
Rödvin och champange.
Champange???
Why!?

Hjärnan funkar inte alltid ibland.
Men gud så gott ändå...
Tack och lov att det är lön på måndag.

Spenderarbyxorna åkte på igår och jag köpte mig en Ipod Touch!
Jag är så lycklig. Den är så fin fin fin!
I love my Ipod touch.



Tänk att man kan ha så roligt med en pryl
Köp den!!

Nu ska vi laga mat och korka upp vinet igen.
Tills nästa inlägg får ni njuta av CSS - Music is my hot hot  sex!


hej

vilken vfin blogg du har.


Frida

Tack så mycket!
Du är alkis va?


hej

jaa, det är min last



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: