2008-08-14
 14:46:02

Pleaaaaaaaaaaaaaase!

Idag är det faktiskt en tjej som har ringt mig från Björnsbytare.se som är intresserad
av ett byte.
Triangelbyte.
Hon är jätteintresserad.
Jag är jätteintresserad.

Nu ska den tredje parten bestämma sig också.
Dem är mycket intresserade ifall lägenhet 1 (inte min alltså) blir ombildad till bostadsrätt.
Och det ska den bli.

Kan jag inte få lite tur för en gångs skull!!!
Innerst inne så känner jag att detta inte kommer att gå igenom. De vore för bra för att vara sant!
Men leva på hoppet kan man väl göra ändå....

Blir de visning så berättar jag mer!


Sabbe

Heeey tjejen!! hoppas allt e bra me diih!! ska diu byta boende lr va e de som händer i ditt liv?? =)ja o micke snacka om diih herrom kvällen, vi kom fram ti att diu måste komma o festa me oss nåe i höst!!;) vi saknar juh vår frida!! kraaam på diih



PUBLICERAT: 2008-08-15, 11:12:01 | URL: http://chippie.blogg.se/
Frida

Heeeej!

Jag försöker byta upp mig lite! Så jag får en bostad närmare stan! hihi!

JAAA! Jag vill jättegärna komma och festa med er i höst! Ska ni plugga ett år till?? kommer ni vara kvar i uppsala??

Jippie vad roligt isåfall! KLART vi ska ses å partaja då!

Jag är ledig varje helg! Boka in en bara! :)

KRAAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: