2007-11-11
 10:58:14

Sista kvällen i Piteå

Sista kvällen i Piteå så åkte jag och Göran till havsbadet och plaskade lite i vattnet. 7 minuter spenderade vi till att åka någon rutchbana och 45 minuter spenderades i bubbelpoolen. Skööönt! Där slipper man ju iallafall att frysa!
Sen åkte vi hem så att jag fick packa väskan till Sthlm, jag har säkerligen med mig 30 kg bagage. 2,5 kg är Whiskey som pappa ska få. (Man är väl världens bästa dotter)

På kvällen åkte vi till Thai Garden och åt lite currygryta som vad underbart god som vanligt. Dock kan jag irretera mig när personal på restauranger vill att man ska sitta vid de "sämsta" borden bara för att man är TVÅ personer. De bättre borden ska sparas till ifall det kommer ett större sällskap. Men hur kul är det att sitta mitt i gången av restaurangen eller precis vid ytterdörren så man fryser ihjäl varje gång det kommer in någon!? Näe, våga vägra sitta där säger jag bara! Nu var jag en bitter kund och satte mig vid ett bord för 6 istället.

Kvällen avslutades med en irish-coffee och en halv flaska vin tillsammans med Hortlax/Bersikabor. Så spelade vi "Vem vill bli miljonär" på DVD... skitkul var det faktiskt! Även om jag bara kunde två frågor av 80!

Nu ska jag mysa på med sambon innan jag blir Stockholmare!

Havsbadet by night
254202-14



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: