2007-12-28
 20:01:39

Jag har fått permis!

Igår testade jag mina tårkanaler, och dem funkade prima. Riktigt bra faktiskt. Det spruuutade tårar! Jag såg nämligen på United Flight 93 eller vad den heter... Filmen om det fjärde planet som kapades den 11/9.
Jag hatar flygplan och min värsta mardröm är att krascha i ett flygplan, så att se dokumentärer/filmer om WTC får mig att gråta järnet. Usch...

Idag ringde min chef från SVT och sa att jag får permis på nyårsdagen. "Oh no... då missar jag superbra-OB" men och andra sidan "Oh YES! Nu kan jag dricka skumpa på nyår". Ledig eller inte så hade jag ju ändå stannat i Sthlm eftersom jag jobbar den 2 Jan. Men från att inte ha några speciella planer på party så kan man ju nu skaffa sig lite planer. Det blir väldigt roligt!
Sara å hennes nya sambo Madde flyttar in på St. Eriksgatan (pretty centralt!! Lite annat än Hässelby det!) De ska äta middag och mysa på, så jag kommer antagligen att bjuda in mig själv där! Hi hi.. vem vet, man kanske tar en sväng till Skansen och tittar på när Jan Malmsjö välkomnar de nya året.

Ett nytt år, med nya möjligheter.


Idag har jag varit och pussat lite på mina barn Jalle och Acke. Eftersom Jalle är äldst så är det han som får bestämma vem som ska ligga i mitt knä. Och det blir alltid Jalle.


Sara

Du är sååå välkommen till mej och... malin (hihi). Vi går nog till den där killen anderas. Kul med lite mer folk. Är de tråkigt går vi hem till oss. Snart ses vi för om 1 timme går bilen till tågstationen! Kraam



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: