2008-11-13
 23:16:54

Lite för djupt för mitt eget bästa

Man kan ha olika syn på livet.

Man kan tänka "Vad fan ska jag göra med mitt liv nu?"
Vilket innebär - 
>>Jag får panik!! Vad ska jag jobba med? Vem vill ha mig? Vill någon ha mig? Kan jag något? Jag är totalt jävla värdelös. Ge upp!<<

Så kan man tänka "Vad ska jag göra med mitt liv nu?"
Vilket innebär -
>>Vad ska jag göra av alla mina valmöjligheter i mitt liv? Jag är 23 år och har hela livet framför
mig. Ska jag resa? Jobba? Vad kul att får välja vad jag vill!<<

Jag känner något mitt i mellan.

Jag känner att jag VILL fortsätta jobba där jag är. Jag känner att jag VILL få det andra jobbet så jag får göra något
nytt. Men jag känner samtidigt att jag INTE VILL få något av de förstnämnda så jag istället kan lämna Sverige för att
resa till USA ett tag.
Där skulle jag kunna hälsa på mina släktingar och lära mig mer om digitalfoto.
Men vart ska pengarna komma ifrån?
Vågar jag?
Tönt som jag är.



Jag vet vad jag vill. Men inte hur jag tar mig dit.



Lina

Ska vi bilda grupp sis?


sussu

Jaaa visst blir man sur på sig själv att man är feg ibland. Följ med mig till australien eller thailand januari 2010 allstå om typ ett år. Är så jäkla sugen o åka iväg typ 2-3 månader så börja spara som faan nu o följ me =) Puss på re


Frida

Jag bildar gärna klubb med dig Sis! Åååå vad ska jag göra med mitt liv alltså...

Om du bara flyttar till sthlm så känns det lite bättre!



Thailand eller australien 2010! De låter inte fel. Vad härligt med planer alltså!! Jag skulle också vilja resa lääänge!



Puss på er!



PUBLICERAT: 2008-11-14, 09:13:23 | URL: http://fridadanielsson.blogg.se/
Yohanna

UTAN TVEKAN ska du välja det sistnämna! Din feghet och tveksamhet får du sopa under mattan och gå in i MODIGA VÅGADE Frida!!! Yes ma'am så är det!! Du kommer för alltid ångra dig om du inte vågar prova saker å ting, resa runt och göra grejor. Jobba - det ska man troligtvis göra så sjukt många år ändå, ju?!! Livet därborta behöver ju inte kosta så mkt.. börja spara, så kommer du greja det!!! Nemas problemas!!! Själv jobbar jag mindre och mindre - och reser mer och längre.. är det inte så du vill leva också? Man behöver inte jobba som en gnu för att kunna resa eller ha råd.. tro mig!! Det går, med rätt prioriteringar och en liten plan!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: