2011-01-04
 12:00:00

året var 2010

JANUARI

Januari var månaden som jag firade min 25 årsdag med bamsekalas i lägenheten. Jag gjorde reporterdebut på SVT, gick på grammisgalans efterfest på Café opera och blev sambo på Lidingö.


FEBRUARI

I februari fick jag smaka på de riktigt dåliga sidorna av pendlarlivet. Toksena tåg och aningen IS-kalla vagnar....


MARS

Månaden då jag tappade min Iphone i toaletten när jag dammsög badrummet. Efter intensivt återupplivningsförsök så överlevde den mirakulöst katastrofen.

 

APRIL

Den underbara vårmånade då jag köpte min systemkamera, Canon 5D Mark II. Jag upptäckte även löpningen, en skojig träningsform som är gratis dessutom.

 

MAJ

Det måste ha varit väldigt bra väder i maj?! För jag solade på balkongen och blev röd som en kräfta. På kvällen gjorde jag och sambon sommarens första besök på Josefina på Djurgåden. Underbart ställe..... om man vill spendera varenda krona på vin.

 

JUNI

Vi öste på med ballehäng i sommarsolen...

 

JULI

I juli låg bloggen nere ett tag... men månaden bestod av massor med jobb, bland annat som fotograf för Rapport i Almedalen tillsammans med Håkan. Otroligt mycket jobb, men oj så kul!

 

 

AUGUSTI

Köpte gymkort på SATS för att rättfärdiga "det goda livet" där man får äta och dricka gott. Ett köp jag inte ångrar en sekund.


SEPTEMBER

O la la..... Här pikar året. Jag sprang mitt första lopp, Tjejmiljen. Men framför allt. Jag reste till Colorado i USA för att hälsa på mina amerikanska sysslingar. Jag har aldrig upplevt så mycket på så kort tid. Och jag är så tacksam för allt mina släktingar gav mig i upplevelseväg. Vi ses snart igen..

 

 

OKTOBER

Sprang mitt andra lopp, 10km. Topploppet. Tiden blev fantastiska 54 minuter och 46 sekunder. Nått att slå 2011?!


 NOVEMBER

Jag tog mitt pick och pack och åkte till Linköping för att se Mia Skäringer med Gucci och Prada, dvs. Lina och Sandra. Sen var det en flock andra brudar med också.


DECEMBER

Månaden då det mesta hände. Jag blev fast anställd, åkte till Luleå efter TRE års fundering, kalasade med Lina och Sandra, nyårsfirande.... och så en på tok för ung vacker människa som somnade in.. December har fått mig att tänka om rätt mycket. Vad som är viktigt, och vad jag vill göra i framtiden.
Jag fick en stark kärlek till USA när jag var där. Omgivningen, naturen, människorna.
Dit vill jag ALLTID återvända till, å varför inte?


Nu ska planer smidas... för 2011...

Gott nytt 2011

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: