2011-01-13
 09:10:53

SJAB = BAJS


SJ, SJ... vad håller ni på med??

Jag har pendlat i TRE år, under dessa år har jag lagt ut nära 100 000 skattade kronor på resor.
Pengar som jag GÄRNA hade haft på mitt konto idag.

Idag får jag detta bemötade i restaurangvagnen när tåget precis har börjar rulla:

Tåggubbe - Ska du äta mat eller???
Jag - Nej, ta en kaffe.
Tåggubbe - Å vart ska DU åka då?
Jag - Till Uppsala.
Tåggubbe - Det FÅR DU INTE! Sen i måndags så får man inte GÅ AV där. Bara GÅ PÅ. Så du får vända i Falun eller betala extra för att gå av.

OTROLIGT otrevlig attityd!
Han bara stod där och väntade på att attackera mig, jag kan ge mig fan på att han hoppades på att jag skulle till Uppsala.

DET VAR JU EN OTROLIGT BRA START PÅ MORGONEN. Sa jag och gick.

Självklart gick jag av i Uppsala utan att betala en spänn.



"Hej jag skulle vilja ha en gå-av-biljett till Uppsala, tack!"


Det är väl inte blåtåget på Gröna Lund som jag pendlar med??


Jess

MORRRRRRRR! Alltså. Morr. Jag blir så fly förbannad på alla bittra människor som ska ta ut sin egna bitterhet över oskylldiga människor.

Idag förstörde TVÅ busschaffisar min morgon. Den första släppte inte på några människor :O Han släppte bara av. Han visste antagligen att det skulle komma en till buss efter men ÄNDÅ. (Jag blev försenad till mitt tåg som jag missade pga BUSSARNA) Den andra busschaffisen såg ut som om han ätit 10 citroner. En liten pojke gick på efter mig som var kanske 7(?) på sin höjd. Och han grävde efter busskortet i väskan. Då skäller chauffören ut honom och säger "det är såna som du som gör att bussarna är försenade, du ska ha kortet redo när du går hemifrån".



Morr morr..



Haha världen är full av idioter! Men huvudsaken är: dont let them get to you! Det är dom fan inte värda.



Fred ut



PUBLICERAT: 2011-01-13, 09:52:28 | URL: http://fashionjungle.blogg.se/
Sara

Men shit! Vad är anledningen att man inte får gå av i Uppsala?? Verkar ju helt sjukt ju...om det ändå stannar??

Oh jag blir tokig på dessa människor som inte tar tag i sina egna problem utan låter dem gå ut över alla andra....



PUBLICERAT: 2011-01-13, 10:24:44 | URL: http://saralunds.blogg.se/
Fröken Jergman

IDIOTER!!



PUBLICERAT: 2011-01-13, 12:03:11 | URL: http://scenbloggen.com/frokenjergman/
Yohanna

Jag hoppas han bara försökte vara "rolig"?!!!!! Har du kollat upp det - kan verkligen inte vara på allvar det är så?!! Jag FAAAAAAAAAAAAAATTAR inte bitterheten i busschaufförer å andra servicesnubbar!! Jag blir skitförbannad på dem!! Just nu åker jag mest buss, å när de liksom pumpgasar (du som är lantis precis som jag vet hur PISS det är med folk som pumpgasar), och när de tokgasar för att sen tvärnita vid varje hållplats?? I don't get it!!!????



PUBLICERAT: 2011-01-13, 22:25:06 | URL: http://maiplu.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: