2011-01-06
 19:13:45

Nya dojor


Det här är mina två nya kompisar som jag ska springa halvmaran med. Jag är SÅ glad. För dom är otroligt sköna!
Jag hade gärna sett att dem var gula som bilden jag har visat nedan. Men nu fanns de bara kvar i herrmodell, så valet blev dessa rosa.
Jag tycker att dem är jäkligt läckra, och oj oj oj så sköna.

Jag tror inte ens man behöver röra sig i dom. De kommer springa av sig själva.

 

Dessa magiska dojor är gjorde för Nike + Ipod som jag berättade om igår.



 

Det finns ett lite fack i skorna att stoppa i sändaren. I med hörlurarna i mobilen, sen är det bara att springa.
TACK gode gud att jag är född i denna moderna tid.



 

TACK Mamma Mu och BarbaPappa. Ni är bäst, ingen protest!


Yohanna

Wow, underbar present!! Slit ut dem med svett damn it!! ;) haha



PUBLICERAT: 2011-01-07, 13:39:05 | URL: http://maiplu.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: