2011-01-04
 13:29:29

årets löpardoja





Så het doja. Finns på Intersport för 1200 spänn. Så fort snön försvinner ska jag sväva fram i löparspåret med dom här skorna. Tillsammans med min Nike + Ipod. Vilket team.

Jag längtar. Jag längtar så det gör ont i kroppen!


Yohanna

Med ett par sånna LYSANDE skor måste du prestera!!! UT mä'rej kommer dem säga!! :) Du, jag svarar gärna på frågor om kost & allt det där... träning å sånt.. men det är VÄLDIGT svårt att babbla fritt om det liksom :P Så jag får nog köra konkret frågestund BARA om det framöver sen kanske :) Å bjuda på lite visning av övningar å sånt å fåna mig :) haha



PUBLICERAT: 2011-01-04, 14:08:05 | URL: http://maiplu.se
Frida

Jaaa, eller hur, jag borde prestera hur bra som helst. Näe, men jag gillar verkligen löpningen, så dom dojorna är jag värd. :)



Jag skulle gärna se lite mellis + frukosttips på din blogg. Proterinpuler, är de bra före eller efter träning`Är det bra alls?

Sånna saker :) (poster detta på din blogg också... haha)





PUBLICERAT: 2011-01-04, 15:03:38 | URL: http://fridadanielsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: