2010-09-07
 06:59:43

24 timmar

 

Godmorgon.
Sista arbetsdagen innan semester. Nästa gång jag jobbar är det den 1:a oktober. Helt otroligt.
Känslan är speciell. Lite som att fylla år.

Just nu ligger jag i soffan och försöker komma på alla saker som jag INTE har packat. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta med mig.
Dem viktigaste sakerna är iallafall nere - presenterna.
Man kan inte hälsa på amerikanska släktingar utan Kalles kaviar (med dillsmak) Mor Annas pepparkakor, Coops kaffe och lite prylar från IKEA. Det tar stor plats i resväskan, och det är JÄTTTEBRA. Tänk så mycket utrymme jag har för allt jag ska shoppa.

Imorgon vid 11 går flygert.
9 timmar senare är jag framme i New York.
21.30 på onsdagskvällen är jag framme i Denver.

I Denver sover jag en natt. Sen åker jag iväg med tjejkusinerna och deras respektive
till San Fransisco för att kolla på amerikansk fotboll.
Under helgen besöker vi vingårdar i Sonoma, sen får jag en rundtur i SFO.

Sa jag att jag längtar?

 


Hanna Runesdotter

Det verkar då inte gå nån nöd på dig som får åka till Americat. ;) Vill meeed. Du har inte lite plats över för mig (och två barn) i resväskan? :p Kram och ha en underbar resa!



PUBLICERAT: 2010-09-07, 09:56:26 | URL: http://hannarunesdotter.blogg.se/
Yohanna

Tricket är: packa minimalt, shoppa maximalt!!! :) :)



PUBLICERAT: 2010-09-07, 12:14:40 | URL: http://maiplu.se
Jens

Ha det underbart nu :-)


Frida

Hanna: Klart du får plats! Vi ses på Arlanda 10.00 då? :)

Johanna: Sant! Jag packar dock maximalt men lämnar allt där och köper nytt på plats. Det blir nog inte så svårt. Jiippie!

Jens: Tackar!


jenny

woohoo! du kommer snart vara har och vi ska ha sa roligt under helgen i SAN FRANCISCO and hemma igen i COLORADO! yay! thanks for coming!



PUBLICERAT: 2010-09-08, 17:33:36 | URL: http://www.jnelsonphoto.com/photolife

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: