2010-10-06
 17:31:29

nått annat än hm


Valet och kvalet.

Jag har hittat en kjol som jag gillar. Den är lång, svart och dyr.

Lång kjol nu? Vad ska man ha för skor till? Vilken jacka? Passar jag i kjol?

Men jag kan inte sluta tänka på den riktigt. Kan jag ha den? Vad ska folk tycka? Måste jag bry mig om vad dem ska tycka?

Den ser svintråkig ut på bilden. I verkligheten så ska den sitta rätt högt, på midjan, sen så kan det liknas som "mudd" längst upp.. förvirrande, jag vet.

Hjälp mig.


Yohanna

åh jag har aaaaalltid samma dilemma med långkjol, så de bara hänger därinne i garderoben och är fina i sig.. men jag finner aldrig något trivsamt eller stylish att kombinera med! :(



PUBLICERAT: 2010-10-07, 11:26:11 | URL: http://maiplu.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: