2010-03-01
 17:16:52

Inta läge fosterställning.

Jag kan inte riktigt beskriva på svenska hur trött jag är idag.
Inte på något annat språk för den delen heller.
Det enda ord som dyker upp i mitt huvud är fosterställning.


Jag jobbade hela helgen (igen) och känslan efter det är ungefär den samma som en
nyförlöst kvinna upplever.
Alldeles utmattad - men jättelycklig!!

Lyckan består i två nyinköpa jeans, en t-shit samt en grön tunika.

När tid finns, så blir det mannekäng här på bloggen.
Tills dess:


Lets lägga sig down in fosterställning and sleep.
Hasta la vista, amigos!


ida

jaså har du, va kul att höra. Ja tvekar inte om att jag kommer trivas där, verkar toppen. Förutom att det var lite rörigt såhär på invigningsdagen. Ja håller med, är toppen att man kan träna på alla deras anläggningar. Kommer säkert mest köra här i kingelf, men vetskapen om att jag kan träna även i gbg är skön.



Det ska köras hårt nu, hårt hårt. Hoppas jag lyckas. Några tips från en som hållit på ett tag?! vet att du brukar springa, kör du gym oxå?

kram



PUBLICERAT: 2010-03-01, 17:23:54 | URL: http://www.idapersson.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: