2010-02-12
 13:24:14

uppraggad vid kaffeautomaten?

Jag står i köket och kokar tevatten.
Fram kommer X.

X - TJENA SNYGGING! Jag skulle vilja ha en tjej som du.
Jag - Ehh.... jaha.... fan finns det inga te-påsar här..
X - Jag hämtar!"
1 minut senare får jag några tepåsar.

Jag - Tack, det hade du inte behövt.
X- Du vet, jag är en bra kille, jag jobbar och försöker betala av mina skulder.

Jag kan inte hålla mig och börjar asgarva.

X - Jag jobbar mycket, mest hela tiden. Jag var sååå deprimerad förut. Jag ville ta livet av mig.
Så jag blev inskriven på psykakuten

Här finner jag inte riktigt något att säga.
X - Folk brukar säga att jag ser ut som 32-33. Fast jag är äldre. Men jag ser ju faktiskt ung ut,
jag är väldigt bra på att laga mat faktiskt.


X står alltså och för en konversation, utan att jag egentligen säger någonting.
Tack gode gud så går en kollega förbi så jag helt nauturligt kan säga:
"Men OJ, dags att jobba, SEE YA!!!"


Det går inte att undgå att tycka lite synd om X.
Och en sak är iallafall säker, skulderna han har, är inte CSN-lån.


Lina

hahahah! tell me more ikväll sötkotte!


sussu

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAAAA vilket kap =) du skulle satsat =) Han verkade ju jätte chsrmig som prata om att legat på psyket vid första gången ni sågs =) de visar ju att han är öppen =) hahahahahahhahaaa vilka människor det finns men jag fick mig ett gott skratt du skriver så kul frida =) bästa bloggen


Kaiyvonne

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.



PUBLICERAT: 2011-02-14, 10:53:13 | URL: http://kaiyvonne.blogbow.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: