2010-02-26
 16:50:25

I need to dampa av mig



Yes I do.
I do have damp.
Maybe ADHD.
Maybe hela alfabetet.



Mina kvinnliga hormoner skriker efter ett glas rött.
Shiraz står i köket och trånar efter mig...
Chill out Frida.. Chill out Frida...
Så har han viskat i mitt öra dagen lång.
Men eftersom Håkan jobbar och jag är ledig, så betyder det att
ingen har utfodrat mig idag.
Tar jag ett glas vin så kommer jag börja dansa brakedance hemma i lägeheten.
Bara tanken på ett glas får mig att trampa takten.


Ett, två samla... ett, två samla....


Jag har gjort mig lite partyfin.
Inte för att jag ska partaja.
Middag på East och ETT glas vin är bestämt.
ETT GLAS VIN?
Bestämmer man sånt?
Jag har iallafall inte tagit det beslutet.
Isåfall blir det världens största glas.


 

Spana in min nya Acne kjol.
1700:-
Såååå billigt!!

SKOJA!

Det här är min H&M kjol för 199:-
Invigning ikväll.
Det närmaste Acne jag kommer är väl det man får i ansiktet.
Gratis dock.

Have a nice helg.


sandra

Hahaha! Ett, svå samla... SÖREN va!? Jävligt roligt! Ring nått! Puss!


Frida

DUKTIGT! Klart de är Sören!!! hahaha... Skoj!

Jag är apdålig på att ringa, jag får ju aldrig arslet ur vagnen... eller tummen ur röven?

Shame on me!!!

Aj call you! Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: