2010-02-17
 20:32:43

Även om...

56e3cd2c2318e3f484322c4f9819b500.png

Kolla varifrån!

Även om det inte syns så svär jag att jag är mer orange än linnet. Jag har i denna stund slagit rekord på löpbandet. 1 MIL! Nu ska östermalmsborna få känna på sköldinge svett på tunnelbanan hem. Gött för dem! 

På väg från gymet drog jag på nostalgiska låten Sarah med antika Mauro Scocco. 
Och vem mötet jag, om inte självaste Mauro. Det kändes mystiskt. Väldigt mystiskt. Så jag bytte till One med U2 i hopp om att Bono skulle trippa förbi istället.


Johanna Stigbahr

Maxat, ju.! Jag har också sprungit på honom några gånger i Sthlm, särskilt på Kungsholmen :)


Johanna Stigbahr

..Det är lite som i Ally McBeal ;)


Sara

Varför hälsade du inte från mig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: