2010-12-02
 16:21:08

Glada dagar

Jag fick mycket grattulationer igår. Det gör mig så glad! Tack alla fina människor.

Om 2 timmar tar jag långhelg och det ska bli så där superskönt som bara en långhelg kan bli.

På helgens dagordning står träning, (eftersom det bara har blivit av en gång den här veckan..) julmiddag i Bromma, mingel på Lidingö, men framför allt - MÅLNING av vardagsrummet!

Det här med att måla tillsammans med sin sambo känns så fantastiskt romantiskt. Man hoppar runt i slow motion, skrattar tillsammans och målar lite på varandra, kanske med ett glas vin i handen. Till slut ramlar man ihop på golvet i en hög, skrattar lite mer, och håret ligger perfekt på golvet. Som i en film.

Eller,
Så blir det dålig stämning eftersom jag råkar måla på golvet så det måste slipas om.

Vi hade omröstning om vilken färg det skulle bli. Jag ville ha vitt. Han mörkgrått. För att ingen skulle få som den ville så valde vi grönt.

Pappa blir glad iallafall.


Nu ska jag hoppa runt och tralla lite för mig själv eftersom jag är himla glad över att ha beställt en ny jobbmobil.
Som vikarie hade jag en ifrån tidigt 1200-tal. Nu får jag en supercool! Den får samsas snällt med min Iphone.




Sara

Har en E71a som jobbmobil. Kaller den Härket och den används endast som telefoneringsverktyg.



PUBLICERAT: 2010-12-02, 16:29:08 | URL: http://tradlosabekannelser.wordpress.com
Frida

Med tanke på min gamla jobbmobil så hoppar man högt av den här. Typ går upp i brygga. Så kan man kolla jobbmailen, vilket är fantastiskt! :)Va duktig du är på Utmaningen... inte jaa..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: