2010-12-22
 03:59:32

kl:03:59


Klockan är fyra på morgonen och jag har gett upp kampen om att försöka sova.
Ena stunden fryser jag, sen svettas jag, tillammans med huvudvärk, rinnande läsa och tjock hals.
Vilken julstämning va?!
Jag får dåligt samvete av att vara hemma från jobbet, sen är det ju otroligt tråkigt. Igår tog jag tåget till jobbet men vände så fort jag kom fram. Idag får jag nog stanna hemma igen. Kroppen är blytung.

Imorgon börjar min julledighet. Hoppas hoppas att jag mår bättre, jag vill ju krama om familjen utan basiller!

Nu ska jag göra varm choklad.

Ta hand om er där ute i kylan!




Jess

Jag mår exakt likadant! Inte sovit på HELA natten.. Detta är inte ens ngt jag önskar min VÄRSTA fiende. Fryser, svettas.. Och lägg på att jag spytt som en gris ungefär var 10:e min sen 22 igårkväll. Nu verkar det dock ha lugnat sig (peppar peppar)



KRYA PÅ DIG!



PUBLICERAT: 2010-12-22, 08:52:17 | URL: http://fashionjungle.blogg.se/
Frida

FY! Hoppas du kryar på dig snart med vännen! Idag är febern borta men halsen är tjock och näsan rinner. Sen har jag fått ett konstigt märke under ögat, det ser ut som om jag har fått en smäll på käften.. haha fast det kanske inte har med förkylningne att göra. Men jag är inte så jäkla snygg, det är en sak som är säkert.



KRAM !!!



PUBLICERAT: 2010-12-23, 07:52:17 | URL: http://fridadanielss
Yohanna

Åh blä, KRYA PÅ DEJ!



PUBLICERAT: 2010-12-23, 11:23:40 | URL: http://maiplu.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: