2010-04-06
 10:57:38

Min bebis

Jag har blivit lycklig mamma till en fullformatskamera.
Jag trodde det skulle dröja många år innan jag fick äga en sån fin kamera.

Jag är riktigt stolt över mig själv som har sparat ihop till något som jag verkligen vill ha.

Nu ska det fotas.
Vill du bli fotad?





Johanna Stigbahr

Wow!! Såååå bra jobbat!! Kan tänka mig du kommer fota med stor glädje nu när du har kämpat dej ihop till den minsann..!! :) :) SER FRAM EMOT FINA BILDER!! :)


sandra

Kul!!! Vet ju inte riktigt vad det är för nått, en fullformatskamera, men jag antar att den är grrryyyym! :) Du kan få fota mig och Nicklas (vi ses ju så ofta), vi skulle vilja ha nån stor och livlig bild på oss...



Ta hand om dig rarring! :D



PUBLICERAT: 2010-04-06, 19:32:50 | URL: http://sandrabananas.blogg.se/
Frida

Taaack tjejer!

Jag hoppas också på mycket fina bilder nu. Det återstår några riktigt bra gluggar också.. och dom är också svindyra.



Sandra, jag vill jättegärna fota dig och Niklas, de vore jättekul!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: