2010-04-13
 10:09:08

Flitiga Frida

Jag har blivit sjukt dålig på att blogga.
Dåliga dåliga jag!

Även fast jag har slutat på extrajobbet så är det mycket tid som går åt till annat.

1. Heltidsjobbet
2. Förbereda en två dagars föreläsning som jag ska hålla i maj på en gymnasieskola
3. Träning (Tjejmilen/beach 2010)
4. Läsa litteratur (tex Kommunalpolitik - endast för att bli smartare)
5. Min älskade kamera - som än så länge har fått för lite uppmärksamhet.

Jag är duktig. De tycker jag själv.
Igår sprang jag 13 km.
Och jag går verkligen in för att läsa Kommunalpolitik-boken.
Det är intressant. På riktigt!
Och lyckan över min fullformatskamera är total. Även om jag inte har hunnit
fota så mycket än så ÄLSKAr jag att bara hålla i den och trycka på alla knappar.


Imorgon är jag ledig, då ska jag börja dagen med ett LUNGT löparpass och
sen bege mig till något fik i stan och sätta mig och läsa och skiva.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: