2010-04-29
 16:42:23

Det händer ju visst saker Frajda!

"Det kanske inte händer så mycket just nu"
Skrev jag för ett par dagar sen....
Men det händer massa saker JUST NU.


Jag har fått besked om förlängt jobb på SVT.

Jag har fått äran att få åka till Gotland i sommar och
jobba som fotograf på politikerveckan med Rapport och Aktuellt.
Min sambo följer också med som fotograf, så vi får dela hotell! Jippiee!


Jag sitter och planerar min julklapp/födelsedagspresent som bestod av en
flygbiljett till USA. Just nu lutar det åt att jag åker i September.
Jag ska bara fixa till det sista med mina härliga semesterdagar!

Jag har fått erbjudande om att åka på reporterkurs i Kalmar via jobbet i höst.


Fan de händer en hel del ju.
Och det känns bra.
Asbra!


Almedalsveckan 2008... 2 år sen snart!!









Jag lääääääängtar efter att jobba!
Konstigt va?!


Cecilia

Underbart :D


Johanna & lilla My

Wow, hääääärligt ju!!!! DUKTIG FLICKA - och du är från SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLDINGE!! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: