2009-10-02
 15:21:38

Houston, we have a problem

Det är fredag och jag har INGEN att ha afterwork med på tåget hem.
KATASTROFALT, med tanke på jag ska på middag när jag kommer tillbaka till Stockholm.
Det vore ju toppen att börja med att vara salongsberusad för att sedan gå över till att vara helt berusad.
100% liksom.
All in.
Extra allt.
Köööör bara!

jag försöker lösa detta problem... och jag har 2 h och 45 min på mig...


Nej Henning, du ska inte känna dig utpekad - även fast du sviker mig YTTERLIGARE en gång.
Men vi kanske borde prata om det här när du kommer tillbaka till redaktionen?
Har man bestämt afterwork så är det afterwork?
Spelar ingen roll om man är sjuk, ledig, bortrest eller uppsagd.
Afterwork är afterwork.




Blev dock lite gladare när jag fick shoppa en ögonkräm.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: