2009-10-28
 17:24:05

favorit i repris


Malaysia 2008

Sitta i bikini utan för vår bungalow.
Dricka singha och vin. 
Spela Yatzi.
Lyssna på Bonnie Raitt


Thailand 2009

Sitta i bikini utan för vår bungalow.
Dricka singha och vin. 
Spela Yatzi.
Lyssna på Bonnie Raitt




Lars-Åke

Hej Frida,

Kul att vi kunde ses en kort stund på dopet.

Jag har inte hittat din mail så jag meddelar mig så här. Hoppas du får det skönt i Thailand.

Adressen till min kusins son Christian som nu tar sig genom Sahara öknen på kamel är http://www.christianbodegren.com/



Ha de så bra och sköt om dig, din morbror.


stavningsnazisten

Hur ser en bikini ut utan för? :)


frida

Vad roligt att du hittat till min blogg käre morbror. Det var jättekul att träffa er på dopet. Synd att de blir så sällan.

Jag kollade in hemsidan du skickade. Hade jag varit arbetslös så hade jag följt med och filmat. Jättebra tv ju! Min mail är [email protected]. Maila gärna bilder från dopet om du får tid. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: