2009-10-05
 22:00:01

det var en gång en kappa

För ett par veckor sen så hittade jag en kappa på PUB från Rodebjer.
Men med tanke på att den kostade 2500 kr och att det hänger
4 vinterjackor i garderoben så köpte jag den inte.

Men.
Idag ringde jag NK och Åhléns för att se om de också hade kappan.
Då var den slut.
Då fick jag en jättejobbigt känsla i magen av att jag bara måste ha den.

måste måste måste


Faktum är ju:
Min vita gås-jacka är för stor - och vit.
Min svarta fjällis är ful å tråkig
min rutiga korta kappa är inte så varm
min andra fjällis är ju trots allt 33 år gammal

Visst borde jag väl vara värd en kappa???


Åååååh låt den finnas kvar..!


Sara

Men 2500 är ingenting för en vinterjacka. Köp köp, chop chop. Det är väl ungefär 1/3 del av vad vita gåsjackan kostade. Tänk att de behöver ngt peppande när du kommer hem frå thailand.. ngt att längta hem till, som gör att det känns roligare att åka tillbaka. Puss på dej. Kan för övrigt inte vänta tills vi åker och ses igen. Jag har gjort en "nedräkningskalender"


Frida

Jag älskar hur du tänker. När klockan slår 10.00 ska jag ringa PUB och se om den finns kvar. Då lägger jag undan den till mig!!! Woho! Va gullig du e som har gjort en nedräkningskalender. 24 dagar till semester! Puss


Lina

du är ju miljonäär- köp tre! :)

på lördag när jag kommer spelar sverige mot danmark (i fotboll hjärtat) skulle va nice om vi går till ett ställe som visar den... puss!


Frida

Då tycker jag vi går till Retro!

Där finns det öl och vin för 30-40 spänn och hemsk fotboll! hahaha!

Puss



PUBLICERAT: 2009-10-06, 14:51:29 | URL: http://fridada

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: