2009-03-27
 10:05:54

still going strong

Tänk att du fortfarande vill umgås med mig Joss.

Trots att jag sa att min pappa skulle skjuta dig när du var liten.
Trots att jag fick dig att spy av vin.
Trots att jag stod och skrek från mamma & pappas trädgård att jag hatade dig.

Trots detta så tog du med mig till Rhodos, Kreta, Cypern och Öland.

Det är så man får lite dåligt samvete ibland.


Jag bjussar på en öl imorgon som förlåt i efterskott.


Jag ber om ursäkt att jag inte är så tekniskt lagd att jag inte ens kan göra en så simpel sak som att
vända på en bild.

vilken lång mening det blev..


Joss

Du glömde nämna att du lipade åt mig varje gång vi åkte/gick förbi! :D


Frida

Hur ska jag någonsin kunna gott göra dig!?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: