2009-03-17
 17:33:18

saknad

Så här när vårsolen tittar fram och snön börjar försvinna så kan jag sakna dig ibland.
Även om det kanske var mitt fel att du försvann..
Du var väl inte den finaste som jag har haft, men du dög för mig.
Du kanske inte ville åt samma håll som jag jämt - speciellt inte efter en flaska vin.
Men vi lyckades alltid på något sätt ta oss hem tillsammans oskadda.
Du och jag.

Nu har jag bara ett minne kvar av dig. 
Framhjulet.


Undra vem som har dig nu lilla cykel.




Sabbe

haha.. va roli diu e.. även om de e förjäkligt att cykeln e borta! men ditt inlägg får miih att le.. =) hoppas allt e bra me diih!! krams



PUBLICERAT: 2009-03-17, 19:46:48 | URL: http://chippie.blogg.se/
frida

Hahaha!

Min älskade cykel blevkidnappad en kall lördagkväll. Stackaren!

Allt är bra här! Med dig med hoppas jag. Nu är det vår snart! UNDERBART!


Linda

Hej på dig! Det är klart att man undrar var din cykel är, men man undrar ännu mer vem det var som ringde. När är sen??


frida

Okej jag får ta å blogga om mitt samtal. ha ha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: