2009-03-10
 16:54:49

10:e mars

Men det är väl ett jävla svenne väder vi har.
Och så typiskt svenskt av mig och alla andra att bara tjata om vädret...?

Igår kom jag till jobbet i skinnjacka och frös faktiskt inte en enda gång.
Idag blev det vinterjacka igen.
Jag längtar sååå mycket till de varma vårdagarna och sommarkvällarna då jag får sitta
ute med mina vänner i våra snygga solbrillor och dricka vin och titta på folk.
Jag älskar älskar älskar det!

Men idag känns det väldigt långt bort...


Inte ens träning lockar idag.
Men jag ska ändå palla mig dit eftersom känslan efteråt är fantastiskt skön...
... och att man somnar väldigt gott!




Då: smal, brun å fräsch.
Nu: lönnfet, blek och flottig.


dogge

Hoppas du inte behöver lägga loppor till den listan... Dom där "thaistrand"jyckarna brukar krylla av sånt :)


Frida

Nej då, dem tog jag bort ganska direkt på plats.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: