2009-06-05
 20:21:37

Vi möts igen, Linköping!

Nu sitter jag på spruttomobil SJ Regional mot Linköping och nya äventyr.
Även fast jag är lyckligt lottad med Spotify på min dator, vilket ger mig möjligheten
att lyssna på all musik i världen (i stort sätt), så är det enda jag kan komma på
"Teddy" med Orup.
Skandal!

Spotify ger mig lite panik. Jag har så sjukt mycket att välja på så
jag kan inte välja något över huvudtaget. Lite som den sista middagen för
fångar med dödstraff. Hur lätt är det att välja EN rätt om ska summera hela sitt liv.

Teddy får summera mitt liv antar jag.

***

Resan mot Linköping är lång.

Jag har fotsvett.
Lökringar.
Pissljumet vin ur en toalettmugg.
Mascara under ögonen.

Men jag har sällan varit lyckligare.







b

kom på grillning i kväll i anslutning till fotbollsfighten gärna iklädd teddy. Håller till i valla vid Monte Carlo



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: