2009-06-06
 14:24:57

frisörtid i Linköping

Godlunch Linköping!!!

Som vanligt när man vaknar upp i Linköping så blir man serverad
en hotellfrukost bestående av kaffe, juice, nybakade scones och äggröra.
Varför flyttar jag bara inte in här?!

Just nu pågår ett stort hårprojekt i Sandras lägenhet.

Jag gör ett tappert försök att mörda mina gråa hårstrån med någon ljusbrun färg
som mer verkar bli kolsvart.
Jag har ännu inte tvättat ur färger så en viss oro finns i magen.

***



Lina blir blondare än blondinbella och snart har hon även längre hår.
Vanliga människor brukar ju annars få kortare hår när man har besökt
frissan.




Så här vacker är sandras vy från lägenheten en tidig lördagmorgon.
Inte fullt lika vacker är den osminkade Frida Danielsson.
Men min tröja är väl läckar?


Anonym

gick ett rykte att dom kallar dig silverfiken är det därför du färgar barret ..



mvh ......


Anonym

gick ett rykte att dom kallar dig silverfisken är det därför du färgar barret ..



mvh ......


Frida

I am the silverfox!



YES!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: