2009-06-12
 16:38:17

Jag ser mållinjen

Det är 1,5 timme kvar till 5 veckors ledighet.
Fem veckor.
Smaka på ordet.
LEDIGHET.
Jag kan inte riktigt förstå det. Men så är det!


Igår kväll var jag och H på restaurang Kungsholmen och åt
en fantasiskt god middag bestående av fisk och skaldjur.

Som dessert valde vi varsin drink, men ingen av dem var speciellt smaskiga.
Jag valde en citron/lime champangedrink medan H beställde in någon skum
drink som hette "Mellanöstern".
Namnet passade dock in bra eftersom det är där han ska spendera 5 av mina
5 lediga veckor.

Nej då.
Jag är inte bitter.

Orup blir hellre jagad av vargar.
H åker hellre till Mellanöstern.

NEJ, sa jag ju!
Jag är INTE bitter!

Däremot så kommer jag längta.
Som fan.



Idag har jag haft en släng av koncentrationssvårigheter och trötthet.
Tror det kallas bakfull...?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: