2009-06-14
 12:33:34

är det de här som kallas semester?

Jag är så sjukt cp-uttråkad.
Ska det här kallas semester?
Jag längtar redan tillbaka till jobbet.

Lördag och söndag har jag gått upp 07.00. Fråga mig inte varför.
Det pissregnar ute vilket gör att man blir isolerad i sin lilla lägenhet.
Alla roliga människor har rest iväg och lämnat mig ensam i Stockholm.

Kan det inte bli torsdag snart så jag får åka på min biltripp betående
av Linköping, Lund, Köpenhamn och Katrineholm.

Ikväll ska jag iallafall tvätta!
Jippie!


sara

Men Frida Gulliga. Haha!


Frida

Kom heeeem!


Sara

Ja, kan vi boka in något där kring den 3 JULI? Det är väl ungefär då vi både befinner oss på samma plats i Sverige. Så upptagna kvinnor.


Frida

3:e juli it is.

Herre gud skandal!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: