2009-06-11
 17:02:04

Ännu ett Stjärnskott!

Vart kommer dem ifrån?!?!


De finns överallt!

Vad gör hon? Vad säger hon? Vart tittar hon?
Varför kliar hon sig i håret?

Vad är budskapet/syftet med denna videoblogg?


Ännu en tonårstjej som har stulit 1,5 minut av mitt liv.


Sara

Flickor som besitter konsten att älska sig själva.


Lina

mer rosa tvål till folket


sandra

Hahahahhahah!!! Jag döör!

Mina två små fjortisars bloggar måste du också titta in! desireenilsson.blogg.se och paulinadanielsson.blogg.se.... herre GUD!


Jocke

Frida... visst är du lite sugen?


Frida

På henne? På att videoblogga? Köpa rosa tvål?

På vin?

JA!

På vin!


sussu

herregud är hon på riktigt, jag tror jag dog av att jag skämdes ihjäl. HOn va vidrig o pinsam. Herregud hoppas hon skämtar. hahahahahaha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: