2009-07-24
 22:39:18

Relationsakuten

Sådär ja, då kör vi lite relationstips till er där ute i världen som har hamnat i någon form av kris.
Själv har jag allt det där på det torra... men medmänniska som jag är, så delar jag med mig av värdefulla tips.

* * * *

1.
Köp en lägenhet.

Låna på er så mycket pengar att ni aldrig kan ta er ifrån varandra.

2.
Ät middag hos en familj som är olyckligare än vad ni är.

Då känner ni er bättre.

3.
Åk till IKEA och köp nya möber, måla om, renovera bort skilsmässan.

Bygg ut, bygg bort, bygg in allt som inte är bra.

4.
Skaffa ett till barn. Då behöver ni inte känna någon press på att ha sex

på nio månader. Sen så blir det alltid värre att skiljas om man har barn,
ju fler, desto jobbigare, och på så sätt så orkar man aldrig lämna varandra.

5.
Bag-in-box.

Ett glas är inget glas.
I en kartong finns det hur mycket som helst, silverpungen sinar ALDRIG.
Just när du tror att det tagit slut så finns det alltid ett glas kvar.
Alltid ett glas kvar.
ALLTID!



Hoppas att tipsen är givande och kan vägleda er!



Love, peace and bag-in-box


Sabbe

Klockrent min vän =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: